Официальный эксклюзивный дистрибьютор всемирно известных торговых марок

Pro-Ject Connect it Phono DS MiniXLR/MiniXLR 1,23m

В наявності
Артикул: 9120122293652

Опис

Підключіть його Phono DS Mini XLR > Mini XLR з'єднує програвачі Pro-Ject True Balanced з фонокорректорами True Balanced через їхні роз'єми mini XLR. Збалансований сигнал, що надходить з фонографа з рухомою котушкою (MC), залишається збалансованим, проходячи через тонарм і потрапляючи в розподільну коробку зі збалансованим виходом mini XLR. Це дає вам можливість відправити цей збалансований сигнал на фонокорректор з входом mini XLR. Підключіть його Phono DS Mini XLR > Mini XLR має гнучкі безкисневі мідні провідники з посрібленими мідними роз'ємами і низькою ємністю 90 пФ (ідеально підходить для фонограм). Стандартна довжина - 1,23 м (4,04′).

Наприклад, після того, як ви перейшли на MC-картридж зі стандартного картриджа з рухомим магнітом (MM), підключіть його Phono DS Mini XLR > Mini XLR передає балансний сигнал від програвачів типу X1 B і X2 B до фонокорректорів типу Phono Box S3 B і Phono Box DS3 B за допомогою одного відрізка кабелю (будь-яка комбінація програвача і передпідсилювача з роз'ємами mini XLR може бути з'єднана в пару для роботи в режимі балансного сигналу).

Нам усім потрібен баланс
Збалансована передача фонограми тепер доступна у безпрецедентний спосіб. Вам більше не потрібно витрачати тисячі, щоб досягти вимірюваної тиші, яку забезпечує збалансоване фоно. Фонограма, що надходить з вашого картриджа, не відрізняється від мікрофонного сигналу: надзвичайно низький рівень, що вимагає надзвичайно високого підсилення, що робить її більш чутливою до перешкод (тим більше в сучасну епоху, коли електроніка переважає, а бездротові сигнали поширюються повсюдно). Оскільки індустрія звукозапису використовує балансні XLR-роз'єми для захисту мікрофонного сигналу, ми також повинні робити це з таким же делікатним фоносигналом.

На початку розвитку музичного запису та відтворення балансний режим був необхідний для захисту від шуму; саме з нього все і почалося. Зі збільшенням попиту на більш просте і доступне домашнє прослуховування були розроблені і впроваджені небалансні (RCA) з'єднання для зниження витрат і простоти виготовлення. З тих же причин саме цей тип з'єднання став популярним. Мало хто озирнувся назад, і збалансоване з'єднання у відтворенні музики стало річчю, зарезервованою лише для "високого класу". Для Pro-Ject постало питання: чому б не позиціонувати наші продукти так, щоб наші клієнти могли почути різницю.

Що мені потрібно для цього?
Простіше кажучи, вам потрібен фонокартридж MC, балансний вихід програвача, балансний кабель і фонокорректор з відповідним балансним входом. MC-картриджі за своєю суттю є збалансованими (ізольований сигнал від землі), в той час як їхні MM-аналоги мають іншу конфігурацію; вони заземлені зсередини і повинні використовуватися тільки з одностороннім (RCA) підключенням для найкращої продуктивності. Ми постачаємо більшість наших програвачів з картриджами Sumiko MM і кабелями RCA/заземлення, щоб ніщо не заважало вам відтворювати hi-fi з коробки. Ви можете перейти до збалансованого звучання, коли прийде час.

Основи балансу
Збалансований ланцюг на вході-кінці є ключовим гравцем. Збалансований сигнал накопичує шум так само, як і незбалансований, проте магія полягає в тому, як він обробляється схемою. Збалансований сигнал має позитивний (+) і негативний (-) провідники, а також провідник заземлення (для кожного каналу). З точки зору електричної полярності, позитивний (+) і негативний (-) сигнали є інвертованими копіями один одного, і ця інверсія робить їх електрично різними, оскільки це стосується збалансованого ланцюга. Перешкоди потрапляють на позитивний (+) і негативний (-) провідники однаково, тому шумові артефакти є однаковими в очах цієї схеми. "Загальномодове відхилення" реалізується диференціальним підсилювачем балансного кола, скасовуючи (відкидаючи) те, що ідентичне (шум!), і залишаючи ворота відкритими для того, що відрізняється (інвертовані позитивні та негативні сигнали). Тоді тільки негативний (-) компонент інвертується, щоб ідеально відповідати позитивному (+), збільшуючи амплітуду сигналу без шуму! Тема, звичайно, дуже технічна і набагато глибша, ніж дозволяє наше обговорення тут, але для слухача це означає більше музики, менше шуму. З усуненням шуму очікується новий ступінь глибини звукової сцени (з'являється більше деталей) і дико зростає динаміка. Насправді ваші улюблені записи пропонують більше, ніж здається на перший погляд, і ми тут для того, щоб донести до вас те, чого вам бракувало.

Вгору