Официальный эксклюзивный дистрибьютор всемирно известных торговых марок

Під час проведення берлінської виставки IFA 2014 компанія Panasonic оголосила про те, що вона повертається до бренду Technics. І запевнила, що вона найближчим часом розпочне продаж техніки під цим брендом.
Як відомо, фірму Technics заснували в 1965 році. І доти, доки фірма існувала, вона була справжньою легендою Hi-Fi. Однак історія компанія така, що 2008 року вона випустила останній апарат, у якого був такий лейбл на борту. Йдеться про програвач вінілових платівок SL-1200MK6.

Однак минуло не так вже й багато часу, як раптом у відомій компанії Panasonic згадали про бренд, який начебто пішов, і всерйоз задумалися про те, щоб повернути його на ринок. І тоді компанія розробила два комплекти Hi-Fi-техніки. За заявою представників компанії, ця пара несе в собі всі риси легендарного Technics. Але не тільки. Є й актуальні нині новації.

Тепер усім відомо, що на чолі нового підрозділу було призначено джазову піаністку з Японії Мічіко Огава (Michiko Ogawa). Вона очолила проект. Мічіко Огава, яка працює в Panasonic багато років, брала участь у створенні продуктів Technics. Це унікальний приклад.

Цікаво зазначити, що перед тим, як відбувся анонс нових розробок, Мічіко Огава зіграла на роялі, який стояв у залі. Свій виступ піаністка закінчила словами про те, що має бажання, аби ви разом із нею всі знову "знайшли музику". Вона ж процитувала новий слоган компанії - Rediscover music.

Компанія Panasonic тоді зробила цікаву заяву про те, що вона перезапускає бренд Technics. І всі, кому дороге якісне аудіо, сприйняли інформацію з ентузіазмом.

Заява прозвучала аж ніяк не випадково. Продукти Technics не випускалися кілька років, а в цей період ринок був сильно захоплений грою з компресією звуку. З появою формату mp3 і подібних до нього якість аудіо помітно знизилася. Технології Technics, які були заточені під аналогові джерела звуку, не в змозі були протистояти глобальному тренду. Вініл надав можливість розкрити багатющі можливості Technics, пластикові CD-диски - ні.

Тепер же ситуація стала зовсім іншою. Є ємні носії інформації, широкі канали зв'язку, які можуть передавати аудіо високої роздільної здатності. І тому Technics знову нагадала про себе, про те, як має звучати якісне аудіо. Для другого народження бренду було обрано саме такий період часу.

Розгорнути
Вгору